poniedziałek, 26 listopada 2012

Sebium Pore Refiner... 

Ostatnio miałam okazję przetestować mini produkt Sebium Pore Refiner, czyli korygujący preparat zwężający pory. Dostałam wersję 15ml więc nie jest tego zbyt dużo, ale zawsze to coś.


Przyznam szczerze, że po przeczytaniu dołączonej do produktu ulotki  pomyślałam, że będzie to rewolucja dla mojej skóry. Jednak po stosowaniu nie zauważyłam jakichś szokujących zmian na mojej skórze. Ja tego kremu używam raz dziennie, rano, na strefę T, przed nałożeniem normalnego kremu i podkładu. Jego konsystencja jest lekka, przez co szybko się wchłania i od razu można nakładać na niego krem i podkład. Po kilkakrotnym zastosowaniu zauważyłam, że faktycznie tak jak zapewnia producent, znormalizował świecenie się twarzy, zmatowił ją i delikatnie wygładził naskórek. Czy zwężał pory? Tego zbytnio nie dostrzegłam. Jak dla mnie kosmetyk jest fajny, ale nie wiem czy zdecydowałabym się na jego zakup ze względu na dość wysoką cenę za pełnowymiarowy produkt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz