wtorek, 27 listopada 2012

Wibo Express growth z refleksami...

Od jakiegoś czasu szukałam takiego top coata, aby móc go stosować z innymi kolorowymi lakierami, ale też takiego żeby można go było stosować samego. Więc kiedy znalazłam go w Rossmannie wiedziałam , że będzie mój :-) kupiłam go w promocji za 3,29. Lakier ten od razu przypadł mi do gustu. Jest dostępny w kilku odcieniach. Ja zdecydowałam się na odcień lekko wpadający w złoty (taki jak widać na pierwszym zdjęciu). Jest delikatny, ale zarazem widoczny, chociaż nie rzuca się zbytnio w oczy. Na zdjęciach jest jedna warstwa połączona z frenchem. Takie zestawienie pasuje na co dzień. 


Jedynym jego minusem jest to, że podczas zmywania na paznokciach zostają świecące drobinki i trzeba trochę poskrobać paznokcia żeby się ich pozbyć. Osobiście nie jestem zbytnio wymagająca co do lakierów, więc ten spełnił moje oczekiwania. Nie próbowałam go jeszcze z kolorowymi lakierami, ale jak to zrobię to wrzucę jakąś fotkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz