środa, 7 listopada 2012

Zabiegi kosmetyczne...

Mam do Was pytanie: czy chodzicie do kosmetyczki na jakieś zabiegi poprawiające stan Waszej skóry? Ja we wrześniu zdecydowałam się na mikrodermabrazję diamentową, ponieważ w maju wychodzę za mąż i chciałabym, aby moja skóra pięknie wyglądała i żeby nie było na niej żadnych niespodzianek. Wybrałam ten zabieg za namową kosmetyczki, która doradziła mi go ze względu na moją mieszaną skórę ze skłonnością do trądziku. Wyglądało to tak, że na pierwszej wizycie kosmetyczka wykonała dokładne oczyszczanie mojej twarzy, a dopiero za kilka dni, kiedy wszystko mi się zagoiło, wykonała pierwszą mikrodermabrazję. Jestem już po 3. takich zabiegach i muszę Wam powiedzieć, że zabieg ten naprawdę bardzo fajnie wygładza skórę. Może nie należy on do najprzyjemniejszych doznań, bo przez ok. 30min kosmetyczka "jeździ" po skórze głowicą diamentową i złuszcza niezbędny naskórek, a wieczorem po tym zabiegu skóra może być lekko obolała i piecze. Ale za to efekty są i jestem z nich bardzo zadowolona. 
A czy Wy miałyście robiony kiedyś taki zabieg lub robiłyście coś innego u kosmetyczki? Co mogłybyście polecić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz