sobota, 29 grudnia 2012

Sobotnie lenistwo...

Dzisiejszą sobotę postanowiłam całkowicie przeleniuchować i nic nie robić. Jednak długo nie wytrzymałam i musiałam chociaż kurze powycierać w pokoju ;) A poza tym obejrzałam fajny film, posłuchałam muzyki i poczytałam. Poza tym w planach mam przygotowanie grudniowego projektu denko, ponieważ kilka rzeczy zdążyłam zużyć. Mam nadzieję, że do poniedziałku uda mi się zamieścić taki post.

Jeśli nudzicie się to mogę polecic Wam film, który dzisiaj obejrzałam.


 Oczywiście film jest z przesłaniem, więc serdecznie go polecam.

A tak z innej beczki, to jak Wasze przygotowania do sylwestra? Jak zamierzacie go spędzić? Jakie macie kreacje? Bo ja nie mam na razie żadnych konkretnych planów (w sumie jak co roku :) i zawsze robię coś spontanicznego :-)

Pozdrawiam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz