wtorek, 18 grudnia 2012

Wczorajsze przesyłki...

Wczoraj kurier obdarował mnie dwoma przesyłkami, o których wczoraj już Wam wspomniałam. Pierwsza z nich to Krem nawilżający Hydrotone GlySkinCare. Dostałam go w ramach akcji zorganizowanej na facebooku, z czego bardzo się cieszę, bo lubię testowac tego typu kosmetyki. Krem dostałam w wersji 30ml. Jest w ładnym i estetycznym pojemniczku z pompką, więc łatwo będzie się go używało. 


"GlySkinCare jest linią produktów do pielęgnacji skóry, opartą na naukowych rozwiązaniach i stworzoną przez wiodącą amerykańską firmę farmaceutyczną. Ta ciesząca się zaufaniem linia pielęgnacyjna dostępna jest wyłącznie w renomowanych salonach kosmetycznych i gabinetach dermatologicznych. Chcemy bowiem, przy wsparciu specjalistów, zapewnić najlepsze rezultaty działania naszych produktów. Od wielu lat kosmetyki GlySkinCare są polecane przez kosmetyczki i lekarzy osobom, które pragną, aby ich skóra wyglądała młodziej i zdrowiej.
 
Kluczowym składnikiem występującym w kosmetykach GlySkinCare jest kwas glikolowy, pozyskiwany z trzciny cukrowej. Dzięki jego szczególnym właściwościom możliwe jest złuszczanie martwego naskórka, rozjaśnianie przebarwień, nawilżanie oraz poprawa napięcia skóry. Kwas glikolowy zastosowany w produktach GlySkinCare został poddany procesowi estryfikacji, dzięki czemu zapewniona jest wysoka skuteczność produktów przy jednoczesnej łagodnej pielęgnacji skóry, bez ryzyka podrażnień.

GlySkinCare to również 3-etapowy program stworzony z myślą o klientach, którzy chcieliby uzyskać optymalny efekt odnowy i poprawy wyglądu swojej skóry".

Tak opisują GlySkinCare jego producenci. Po tych zapewnieniach można liczyc na super efekty. Ja jednak podchodzę dosc sceptycznie do tego typu zapewnień, jednak po cichu liczę, że nie rozczaruje mnie ten krem. Jeszcze nie miałam okazji go użyć, więc dopiero za tydzień zamieszczę dokładniejszą recenzję tego produktu.  A Wy miałyście już styczność z kosmetykami z tej firmy?
Druga przesyłka zawierała mini produktu Cetaphil, które wygrałam w konkursie organizowanym również na facebooku. 


 Pudełeczko z tej firmy zawierało:
- Emulsję micelarną EM Do mycia (29ml),
- Balsam do twarzy i ciała Dermoprotektor (29),
- Krem intensywnie nawilżający DA Ultra (14g),
- ulotkę o powyższych kosmetykach.

"Firma Cetaphil posiada w swojej ofercie produkty do mycia i nawilżania skóry. Polecane są one do codziennej pielęgnacji skóry twarzy i całego ciała osobom, dla których ważny jest piękny i zdrowy wygląd. Odpowiednie również do pielęgnacji skóry wrażliwej oraz do jednoczesnego stosowania z innymi terapiami dermatologicznymi".

Do tej pory nie miałam okazji przetestować kosmetyków z tej firmy, jednak od znajomych słyszałam dużo pozytywnych opinii na ich temat. Mam nadzieję, że  produkty te przypadną mi do gustu i na dłużej zagoszczą w mojej kosmetyczce. Szczegółowa recenzja również pojawi się w przyszłym tygodniu. A co Wy sądzicie o tych kosmetykach? Używałyście? Używacie? Lubicie?

Pozdrawiam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz