środa, 23 stycznia 2013

Aromatyczne herbaty na zimową porę...

Jakiś czas temu w sieci pojawiła się nowa platforma SampleCity, której celem jest poszukiwanie osób chętnych do przetestowania różnorodnych produktów. Z chęcią przyłączyłam się do tej akcji, ponieważ bardzo lubię testować nowości. Zanim jednak pokażę Wam co poszło na pierwszy ogień testowania, chciałabym powiedzieć parę słów o SampleCity.

"Samplecity.pl powstało z myślą o dostarczaniu oryginalnych, pełnowartościowych produktów i/lub ich próbek do odpowiednio wyselekcjonowanych Testerów. Dzięki stworzonym narzędziom, chcemy zbudować społeczność pragnącą testować i dzielić się opinią, która będzie się liczyć. Chcemy by za Waszymi opiniami podążali producenci oraz Wasi znajomi".

Tak piszą o sobie pomysłodawcy. A jak jest naprawdę? Póki co jestem zadowolona z ich działań. Informacje o każdym testowaniu są na bieżąco przekazywane na ich profilu FB (Fb SampleCity) oraz na ich stronie internetowej (SampleCity). Warunki współpracy są jasne i przejrzyste. Nie ma tu ukrytych haczyków. Przesyłka pierwszego produktu do testowania była szybka. Na kolejne produkty do testowania nie trzeba długo czekać, ponieważ zaraz po pierwszym naborze, ruszył kolejny nabór do testowania innego produktu. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z SampleCity nadal będzie pozytywna.

Ucieszyłam się, kiedy zostałam wybrana do pierwszego testowania, w ramach którego każdy tester otrzymał 5 próbek aromatycznych herbat. Herbaty przyszły do mnie dwa dni temu, zapakowane w błękitną bibułkę i przewiązane wstążką.


W kopercie znalazło się też podziękowanie za zgłoszenie i krótka informacja o SampleCity. 


Każda herbata była podpisana i znajdowała się w foliowym woreczku. Wszystkie herbaty były przyklejone do ulotki pochodzącej ze sklepu oferującego owe herbaty (Smak Sztuki).


Z dołączonej ulotki możemy dowiedzieć się jaka jest oferta tego sklepu oraz jak parzyć każdy rodzaj herbaty.


Jak na razie jestem zadowolona z przesłanych herbat. Po przetestowaniu wszystkich będę musiała wypełnić ankietę, w której podzielę się opinią na ich temat. Oczywiście z Wami też podzielę się tą opinią, którą niebawem tutaj zamieszczę. A tymczasem idę zaparzyć sobie aromatyczną herbatkę :)

Pozdrawiam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz