poniedziałek, 14 stycznia 2013

Kalendarz na 2013 od Strimy...

Dzisiaj doszedł do mnie długo wyczekiwany kalendarz od firmy Strima. Już myślałam, że niestety nie załapałam się na niego, ale jednak udało mi się. Kalendarz jest dość duży, czytelny, przejrzysty, ale przede wszystkim jest ładny i kolorowy. Każdy miesiąc jest na osobnej karcie, na której możemy zaznaczać, jaki mamy dzisiaj dzień, dzięki plastikowemu okienku. Każda strona kalendarza jest inna. Wszystkie strony utrzymane są w ładnych pastelowych kolorach różu i fioletu. Oczywiście grafika kalendarza nawiązuje do działalności firmy Strima, która zajmuje się dystrybucją różnorodnych produktów do szycia, krojenia, klejenia, prasowania. W ich ofercie możemy znaleźć naprawdę mnóstwo profesjonalnych produktów, więc jeśli ktoś na poważnie zajmuje się szyciem i jest to jego hobby, koniecznie powinien odwiedzić ich stronę: Strima. Dodatkowo do kalendarza dołączono katalog z produktami tej firmy oraz kupon rabatowy 10% na zakupy w ich sklepie. Bardzo się cieszę, że zostałam posiadaczką ich kalendarza, bo naprawdę jest bardzo ładny, co widać na zdjęciu :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz