czwartek, 21 lutego 2013

Aromatyczne herbaty Smak Sztuki...

W tamtym miesiącu informowałam Was o tym, że miałam możliwość przetestowania 5. próbek herbat ze sklepu Smak Sztuki, dzięki akcji zorganizowanej przez Sample City. Szczerze mówiąc trochę o nich już zapomniałam, a obiecałam ich recenzję. Dlatego też dzisiaj post o tychże herbatkach. 


Jak już wcześniej wspominałam herbaty są bardzo aromatyczne, a ich smaki są intensywne. Każda próbka herbaty była podpisana. Podobało mi się to, że herbaty nie były drobno zmielone, przez co można było zobaczyć ich dokładną zawartość. Jedna próbka herbaty wystarczyła mi na 3 zaparzenia, ale jeśli bym się uparła to z powodzeniem zrobiłabym z niej i z 5 herbat. Po każdym zaparzeniu herbata smakowała tak samo, miała taki sam intensywny smak, aromat i kolor. 

W moim zestawie próbek znalazłam:
- herbatę zieloną Lung Ching,
- herbate zieloną Sweet Cinamon,
- herbatę puerh Fitness,
- herbate czarną Chińska Róża,
- herbatę czarną Yunnan Golden Tips.






Jak widzicie każda herbata wyglądała inaczej i co innego zawierała. Mi osobiście najbardziej smakowała Chińska Róża i Sweet Cinamon. Herbaty zaparzałam przy użyciu metalowego sitka w porcelanowym kubku.





Zdjęcia przedstawiają parzenie herbaty Fitness. Pozostałe herbaty miały podobne kolory i były równie aromatyczne i smaczne. Sklep Smak Sztuki posiada w swoim asortymencie znacznie więcej herbat i akcesoriów z nimi związanych. Jeśli więc kiedyś będziecie miały możliwość wypróbowania tych herbat, to serdecznie je polecam. 

Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz