czwartek, 7 lutego 2013

Lubię to !

Dziś Tłusty Czwartek więc bezkarnie możemy objadać się słodkościami, bez konieczności liczenia kalorii, których ja i tak nigdy nie liczę ;-) Mam nadzieję, że dzisiejszy dzień będzie dla Was równie słodki jak i dla mnie. 


P.S. Jak dla mnie to co miesiąc powinien być taki Tłusty Czwartek. A co tam ! :)

A tak z innej beczki, to czy oglądałyście występ Beyonce na Super Bowl? Co o nim sądzicie? Wybierzecie się na jej występ w maju, który odbędzie się na naszym Stadionie Narodowym? Ja bardzo chciałabym tam być, jednak nie będzie mi to dane :-/

 

Jeśli nie miałyście okazji tego obejrzeć to podsyłam Wam link do jej występu. Mimo, że nie jestem wielką fanką popu, to czasami lubię posłuchać takiej muzyki i według mnie Beyonce pokazała klasę i bardzo podobało mi się całe przedstawienie: choreografia, oświetlenie, efekty i przede wszystkim jej głos. Myślę, że tym razem nie śpiewała z playbacku ;-)

Pozdrawiam :-)

2 komentarze: