środa, 6 marca 2013

Inspiracje ślubne - fryzury dla panny młodej...


Zgodnie z wcześniejszymi obietnicami dzisiaj zamieszczam kolejny post o tematyce ślubnej. Dzisiejszy wybór padł na bardzo ważny element, a mianowicie na fryzurę dla panny młodej. Temat jest istotny, ponieważ każda z nas w tym wyjątkowym dniu pragnie czuć się wyjątkowo, naturalnie, a przede wszystkim pięknie. Fryzura panny młodej powinna pasować do jej charakteru, ale też musi oczywiście pasować do sukni ślubnej. Ostatnio prezentowałam Wam koronkowe suknie ślubne, bo podobną ja będę miała, dlatego dzisiaj o fryzurach, które najbardziej będą do niej pasowały.


Suknie koronkowe są delikatne i eleganckie, dlatego fryzura powinna być klasyczna i niezbyt wymyślna. Na co dzień najczęściej czeszę się w warkocz więc motyw warkocza będzie także i w mojej fryzurze ślubnej. Warkocz jest dosyć ciekawym elementem, prostym i dziewczęcym. Może bardzo fajnie urozmaicić klasyczną fryzurę. Oczywiście nie chcę żeby to był taki normalny warkocz, ale warkocz wpleciony w luźniejszego koka. Raczej nie chcę żadnych kwiatów we włosach. Wolę jakąś małą ozdobę z diamencikami. Podobają mi się także włosy zaczesane na bok, ale nie wiem, co najbardziej będzie mi pasowało. Mam nadzieję, że razem z moją fryzjerką znajdziemy złoty środek i będę uczesana tak, jak to sobie wymyśliłam :)






Przypadły Wam do gustu jakieś fryzury? A może macie jakieś inne propozycje?

Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz