piątek, 15 marca 2013

Piątkowe lenistwo...

Dzisiejszy post znowu będzie krótki, ponieważ ostatnio nie mam zbytnio czasu na robienie nowych zdjęć i  recenzji, nad czym bardzo ubolewam. Dlatego dzisiaj post kulturalny :)

Moja propozycja do poczytania to dość szokująca książka o nastolatkach oddających się starszym facetom. Wiem, że niektórzy nie lubią takich kontrowersyjnych książek, ale ja czasami lubię taką przeczytać dla urozmaicenia.


A tu coś do posłuchania, akurat utwór idealny na rozpoczęty weekend :) 


A do obejrzenia polecam film "Dziewczyna z tatuażem". Obejrzałam go już jakiś czas temu i nie jest on też pierwszej nowości, ale spodobał mi się i zaciekawił.


Na dniach spróbuję zamieścić konkretniejszy post kosmetyczny, bo dawno już takiego nie było.
Pozdrawiam i miłego weekendu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz