piątek, 5 kwietnia 2013

Kolejne próbki, c.d...


We wtorek byłam u kosmetyczki na kolejnym zabiegu mikrodermabrazji. Już jakiś czas temu Wam o tym wspominałam, że od kilku miesięcy regularnie poddaję się temu zabiegowi. Według mnie jest on bombowy i super działa na skórę. Ale dzisiejszy post nie o mikrodermabrazji, a o kolejnych zdobyczowych próbkach. A czemu wspomniałam o odwiedzinach u kosmetyczki? A to dlatego, ponieważ od kosmetyczki dostałam właśnie kilka nowych próbek marki Clarena. Moja kosmetyczka dużo zabiegów robi kosmetykami właśnie tej firmy więc postanowiła mnie nimi obdarować. Firma Clarena zajmuje się dystrybucją profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy i ciała, stosowanych w gabinetach kosmetycznych oraz dystrybucją specjalistycznego sprzętu i wyposażenia salonów kosmetycznych. Więcej o tej marce możecie dowiedzieć się tutaj.



Dzięki kosmetyczce zaopatrzyłam się w katalog produktów marki Clarena oraz 5 próbek kosmetyków tej marki:
- kawiorowy krem z perłą,
- dotleniająco-napinający krem pod oczy,
- krem ze złotą witaminą C,
- hialuronowy krem nawilżający,
- matujący fluid dla cery mieszanej, tłustej i wrażliwej (odcień ivory).


Oczywiście jeszcze nie miałam okazji wypróbować tych próbek, bo standardowo czekają na swoją kolej. Możecie być jednak pewne, że zamieszczę o nich osobną recenzję. Szczerze mówiąc to już nie mogę się ich testowania, bo słyszałam o nich dużo dobrego. A zainteresowanych kosmetykami Clarena zapraszam do oficjalnego internetowego sklepu tej firmy tutaj.

Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz