poniedziałek, 10 czerwca 2013

Zakupy w drogerii internetowej Delicia...

Jakiś czas temu miałam przyjemność trafić na promocję w drogerii internetowej Delicia, dzięki której mogłam skorzystać z darmowej wysyłki oraz kupić kilka fajnych rzeczy po promocyjnej cenie. Oczywiście nie mogłam odpuścić sobie takiej okazji. Mimo, że obiecałam sobie ograniczenie się w kosmetycznych zakupach, postanowiłam kupić kilka jakże potrzebnych mi rzeczy ;)


Od dawna czaiłam się na paletkę Sleek Au Naturel więc kiedy zobaczyłam ją w promocji za chyba 28zł wiedziałam, że będzie moja. Póki co jestem z niej bardzo zadowolona, chociaż matowe kolory mogłyby być trochę bardziej na pigmentowane, ale o tym napiszę w osobnym poście.  Kolejnym kosmetykiem w moim koszyku była baza pod cienie e.l.f w odcieniu sheer czyli cielistym. Z niej też jestem bardzo zadowolona. Kosztowała mnie jedyne 5,99zł. Zaopatrzyłam się też w bibułki matujące w cenie ok. 5zł. Jeszcze ich nie używałam, ponieważ kupiłam je z myślą o upalnych dniach, których u nas niestety ostatnio brakuje. Nie mogłam też nie kupić sobie jakiegoś pędzla do makijażu więc skusiłam się na dwa. Pierwszy to pędzelek do rozcierania cieni, a drugi to pędzel do różu i bronzera. Oba pędzle są z naturalnego włosia. Kosztowały ok. 5zł. Ostatnią moją zachcianką była zalotka do rzęs (ok. 5zł). Kupiłam ją z tego względu, że moje rzęsy nie są podkręcone, a w zewnętrznych kącikach lekko opadają w dół. Zalotka idealnie radzi sobie z nimi nadając im ładny podkręcony kształt.


Jak widzicie moje zakupy w tej drogerii nie były zbyt duże, ale jestem z nich bardzo zadowolona. Nic mnie nie rozczarowało. Z czystym sumieniem mogę Wam polecić drogerię Delicia. Zakupy w niej są bezpieczne i bezproblemowe. Produkty są niedrogie i dobrej jakości. Wszystko przychodzi szybko, solidnie zapakowane i bez żadnych uszkodzeń. Poniżej wklejam Wam dowód na moje słowa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz