czwartek, 18 lipca 2013

Krem ochronny z ekstraktem z winogron - Garnier Essentials Hydration...

Bardzo rzadko pojawiają się w moich projektach denko kremy nawilżające do twarzy. Te kosmetyki schodzą u mnie najwolniej i jeden krem przeważnie używam kilka miesięcy. Krem, który dzisiaj chciałam Wam pokazać stosowałam na dzień, ale przerzuciłam się na inny krem i ten stosuję tylko na noc. Mowa tu o kremie ochronnym z ekstraktem z winogron Garnier Essentials Hydration.


Krem zamknięty jest w plastikowym seledynowym słoiczku. Ma bardzo przyjemny, rześki zapach. Ma lekką konsystencję, dzięki czemu szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Jest łatwo dostępny i dostaniemy go w przystępnej cenie.



Idealnie nadaje się zarówno na dzień, jak i na noc. Przeznaczony jest do skóry normalnej, mimo to u mnie sprawdza się bardzo dobrze. Nawilża i wygładza skórę na wiele godzin. Nie podrażnia, nie uczula, nie zapycha, pozostawia uczucie świeżości. Nie roluje się pod podkładem, a do tego jest wydajny. Jedynym jego minusem jest to, że zawiera parabeny, ale w obecnych czasach większość kosmetyków je zawiera.

Skład: 
Aqua/Water, Glycerin, Paraffinum, Liquidum/Mineral Oil, Cyklohexasiloxane, Butyrospermum, Parkii Butter/ Shea Butter, Glyceryl, Stearte Se, Poliglycerol-3, Methylglucose Distearte, Stearyl Alcohol, Tocopheryl, Acetate, Aluminium Starch Octenylosuccinate, Bht, Corbomer, Ethylexyl, Methoxycinnamate, Myristic Acid, Paltic Acid, Sodium Hydroxide, Stearic Acid, Xanthan Gum, Disodium Edta, Chlorophensin Ethylparaben, Methylparaben, Perfum, Citronellol.


Po zastosowaniu tego kremu skóra jest gładka i dobrze nawilżona, a co najważniejsze nie świeci się, jak po niektórych kremach. Mi krem przypadł do gustu i możliwe, że do niego wrócę w przyszłości. Najpierw jednak muszę zużyć zapasy kremów, które stoją w szafce. Krem mogę polecić osobom, które szukają dobrego nawilżenia za niewielkie pieniądze.


Pozdrawiam. K. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz