czwartek, 15 sierpnia 2013

Nowe testowanie Melisy...

W tamtym tygodniu załapałam się do testów na portalu Sample Cityl i otrzymałam od nich w ramach testowania zestaw kosmetyków Melisa marki Uroda. Zdziwiłam się kiedy otrzymałam od nich paczkę, bo znalazłam w niej aż 4 pełnowymiarowe kosmetyki. W skład tego zestawu weszły: płyn micelarny, balsam do ciała, krem silnie nawilżający, krem przeciwzmarszczkowy. 


Krem przeciwzmarszczkowy oddałam mamie, a resztę kosmetyków zaczęłam już testować i jestem mile zaskoczona tymi kosmetykami. Więc czekajcie na recenzje poszczególnych kosmetyków, które będą już niebawem.

Miałyście okazję przetestować kosmetyki tej marki?

Pozdrawiam K. :-)

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę te produkty ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wcześniej widziałam je w jakiejś drogerii, ale w ogóle nie zwróciłam na nie uwagi. Teraz cieszę się, że mam okazję je przetestować, bo póki co spisują się bardzo dobrze :-)

      Usuń