piątek, 16 sierpnia 2013

TAG: 50 faktów o mnie mam i ja...

Uległam blogerskiej modzie i postanowiłam stworzyć 50 faktów o mnie. Na początku broniłam się przed tym pomysłem, ale kiedy zaczęłam czytać fakty o innych blogerkach stwierdziłam, że to wcale nie taki głupi pomysł. Ogólnie nie lubię kiedy ktoś wie o mnie za dużo i staram się pilnować swojej prywatności jak tylko się da, ale ten sposób poznawania się nawzajem przypadł mi do gustu. A więc to moje 50 faktów o mnie :)

1. Uwielbiam koty i mam bzika na punkcie mojej kocicy Milki. Przebywanie z kotami relaksuje mnie. Kiedyś zawsze miałam rudego kota w domu. Teraz mam biało-czarną kocicę. A w stajni mam jeszcze 3 koty i 2 trzytygodniowe kocięta.
2. Poza kotami lubię wszystkie zwierzęta i nie toleruję ich złego traktowania i znęcania się nad nimi. Płaczę na wzruszających filmach o zwierzętach.
 3. Od prawie 3. miesięcy jestem szczęśliwą mężatką.
4. Mojego męża poznałam jeszcze w liceum i od tamtej pory jesteśmy nierozłączni :-)
5. Uwielbiam czytać książki, z kolei mój M. nie czyta w ogóle więc czytam za nas oboje.
6. Kiedy miałam naście lat słuchałam hip-hopu, rapu i reggae i do dzisiaj bardzo lubię te gatunki muzyczne.
7. Uwielbiam wszystko co kokosowe.
8. Jestem uzależniona od serialu "Chirurdzy" i prawie na każdym odcinku płaczę.
9. Nigdy nie farbowałam włosów, ale chyba niedługo to zmienię.
10. Mam lęk wysokości i boję się głębokiej wody.
11. Jako dziecko nie lubiłam karuzeli i do dzisiaj ich nie lubię. To chyba przez ten lęk wysokości.
12. Lubie porządek. W moim domu wszystko ma swoje miejsce i od razu widzę kiedy ktoś coś przestawi. Czy to pedantyzm?
13. Trochę to dziwne, ale bardzo lubię wyrzucać różne rzeczy.
14. Lubię myć naczynia. Nie cierpię kiedy ktoś po sobie nie sprząta.
15. Nie lubię brukselki i szpinaku, ale uwielbiam szparagi i oliwki. Jestem też mięsożerna.
16. Mam słabą pamięć i wszystkie sprawunki muszę sobie zapisywać.
17. Lubię oglądać polskie filmy, które według mnie są trochę zryte.
18. Za pierwszym razem zdałam na prawo jazdy z czego jestem bardzo dumna, ale do tej pory nie wiem jakim cudem to zrobiłam.
19. Jestem bardzo punktualna i nie cierpię gdy ktoś się spóźnia. Zawsze wolę przyjść wcześniej i poczekać na kogoś niż się spóźnić.
20. Marzę o podróży w jakiś daleki zakątek świata, ale nie wiem, czy potrafiłabym się na coś zdecydować, bo lista jest bardzo długa.
21. Strasznie nie lubię gdy ktoś mnie fotografuje, bo jestem niefotogeniczna. Zawsze to ja robię innym zdjęcia, a mnie na żadnym nie ma.
22. Nigdy nie leżałam w szpitalu i bardzo się tego boję.
23. Obrzydzają mnie wszelkiego rodzaju rany.
24. Nie mam talentu do malowania, śpiewania i tańczenia, nad czym bardzo ubolewam.
25. Moi rodzice mają dwa konie i od jakiegoś czasu uczę się jeździć konno.
26. Mam dwie młodsze siostry. Niestety jest między nami duża różnica wieku i z jedną ciężko mi się dogadać ;)
27. Rzadko noszę sukienki i spódnice. W spodniach czuję się najwygodniej.
28. Nienawidzę szpilek i mogę policzyć na palcach ile razy miałam je na sobie.
29. Jestem nieśmiała i nieufna.
30. Rzadko piję alkohol, chociaż kiedyś za czasów szkolnych piłam więcej i częściej ;-)
31. Nie palę papierosów i bardzo przeszkadza mi dym papierosowy.
32. Planuję wszystko z dużym wyprzedzeniem, co dobija mojego M.
33. Jestem bardzo oszczędna i nie wydaję pieniędzy na byle co.
34. Lubie się pakować i potrafię to robić.
35. Od czasu kiedy prowadzę bloga zaczęłam kupować kosmetyki na zapas, ale na szczęście systematycznie je zużywam.
36. Nie jestem kawoszem. Kawę piję tylko kilka razy w miesiącu. Za to uwielbiam herbatę.
37. Lubię ćwiczyć z Ewą Chodakowską. Staram się to robić regularnie, najlepiej codziennie.
38. Podczas sprzątania muszę słuchać muzyki. Sprzątanie relaksuje mnie.
39. Jestem bardzo tolerancyjna. Toleruję homoseksualizm, inne religie i wiele innych rzeczy, których inni nie tolerują.
40. Nie usnę przy otwartym oknie, bo myślę, że w nocy wejdzie mi pełno robali do pokoju.
41. Nie potrafię zrobić sobie kreski na powiece kredką do oczu. Jedynie eyelinerem mi to wychodzi, ale robię to bardzo rzadko.
42. Nigdy nie leciałam samolotem, ale mam nadzieję, że to niedługo się zmieni.
43. Lubię spać podczas burzy i gdy mocno pada deszcz.
44. Moim ulubionym kolorem jest fioletowy i zielony.
45. Kiedyś regularnie paliłam trawkę, ale z wiekiem mi przeszło ;)
46. Czasami jestem bardzo nerwowa, a wtedy lepiej z kijem nie podchodzić.
47. Uwielbiam jeść surowy zielony groszek.
48. W przyszłości chciałabym mieć w domu własną biblioteczkę z ulubionymi książkami.
49. Zbieram butelki ;-), ale takie ozdobne, kolorowe i o dziwnych kształtach. Mam ich sporo :-)
50. Jestem uzależniona od Blogerra. Wchodzę na niego po kilka razy dziennie.



To by było na tyle o mnie :) Ciężko było wybrać 50 najbardziej sensownych faktów o mnie. Z chęcią dopisałabym tu jeszcze z 50, ale to innym razem ;)

Pozdrawiam K. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz