niedziela, 17 listopada 2013

Kulturalna niedziela...

Ostatnimi czasy nie mam zbyt dużo czasu, ale staram się w miarę regularnie zamieszczać posty na swoim blogu. Dlatego dzisiejszy post będzie krótki i treściwy. Mam dla Was kilka poleceń kulturalnych więc zaczynamy :)

Na pierwszym miejscu jest książka, którą obecnie czytam "Tańczący z lwami. Moja afrykańska przygoda". Jej autorem jest Tony Fitzjohn, który całe swoje życie poświęcił pracy z lwami i ochronie dzikiej afrykańskiej przyrody. Ta pozycja książkowa spodoba się na pewno osobom lubiącym książki podróżnicze.


Kolejnym poleceniem jest utwór "Good luck" Basement Jaxx feat. Lisa Kekaula. Utwór jest dość specyficzny więc pewnie nie każda z Was lubi tego typu melodie, ale to są zdecydowanie moje klimaty.


Film, który mogę Wam polecić to horror "Obecność". Niestety tego typu filmów nie oglądam, bo dzięki mojej bujnej wyobraźni, od razu wkręcam sobie niestworzone historie. Dotrwałam do połowy tego filmu i resztę sobie podarowałam, ale nie oznacza to, że film jest kiepski. Wręcz przeciwnie. Jeśli ja nie mogę obejrzeć jakiegoś horroru oznacza to, że jest on naprawdę dobry ;-)


Niestety zdjęć w tym tygodniu nie robiłam wcale więc nie mam co Wam pokazać. Postaram się jednak poprawić i na następny tydzień uzupełnić braki.

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

2 komentarze:

  1. Książkę dopisuję sobie do listy, bo brzmi bardzo ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten horror koniecznie muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń