środa, 13 listopada 2013

Mydło w płynieIsana Mango i pomarańcza...

Kosmetyki Isany należą do tej grupy, po które sięgam dosyć często. Lubie je za to, że są łatwo dostępne, niedrogie, a do tego czasami dorównują tym z wyższej półki. Potwierdzają regułę, że tanie nie znaczy złe. Dzisiaj o takim kosmetyku chcę Wam opowiedzieć, a mam na myśli Mydło w płynie Isana o zapachu mango i pomarańczy.


Mydło zamknięte jest w 500ml plastikowej butelce, zaopatrzonej w wygodną pompkę. Ma bardzo ładny owocowy zapach, który nie jest przesłodzony ani ciężki. Mydło jest wydajne więc taka butelka wystarcza mi na kilka miesięcy tym bardziej, że stosuję je jedynie do mycia rąk. Kupiłam je za całe 2,99zł więc cena jest jak najbardziej zachęcająca. Do tego znajdziemy go w każdym Rossmannie, a oprócz niego mamy do wyboru jeszcze kilka wariantów zapachowych.

Skład: 
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Propylene Glycol, Mangifera Indica Fruit Extract, Styrene/Acrylates Copolymer, Parfum, Sodium Lactate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, CI 155100.


Mydło nie wysusza, nie podrażnia i nie uczula. A nawet gdyby wysuszało to ja tego nie zauważyłam, bo po każdym myciu kremuję ręce. Bardzo dobrze myje i tak samo się pieni. Ma nie za gęstą, kremową konsystencję. Jedynym jego minusem jest to, że zapach mógłby być bardziej intensywny i dłużej utrzymywać się na skórze. Poza tym do tego mydła nie mam żadnych zastrzeżeń. Jego skład nie zachwyca, ale do rąk jest jak najbardziej ok. Na pewno nie raz jeszcze po nie sięgnę.

Lubicie mydła w płynie z Isany?

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

2 komentarze: