sobota, 7 grudnia 2013

Kulturalna sobota...

Witajcie!
Niestety dopadło mnie choróbsko i prawie ciągle leżę w łóżku. Do tego zrobił mi się jęczmień na oku :-/ W takich wypadkach najlepszym sposobem jest poprawienie sobie humoru wizytą u kosmetyczki :) Dzisiaj rano zwlokłam się jakoś z łóżka i pojechałam na mikrodermabrazje diamentową, którą regularnie wykonuję od ponad roku. Efekty są i od pierwszego razu stan mojej cery znacznie się poprawił. Dodam tylko, że mam cerę mieszaną ze skłonnością do powstawania trądziku. Ta mikrodermabrazja to super sprawa i muszę niedługo napisać o niej osobny post, bo można o niej pisać i pisać. Ale do rzeczy... Jak co tydzień przygotowałam dla Was kilka poleceń kulturalnych. Oto one:

Na pierwszym miejscu piękny utwór Jamala "Marcepany". Mogłabym go słuchać na okrągło.


Kolejne polecenie to książka "Myszy i ludzie" Johna Steinbecka. To opowieść o przyjaźni, ludzkich tęsknotach i marzeniach. To krótka historia o szukaniu swojego miejsca na ziemi, która pozostawia w czytelniku wiele uczuć. Niby jest banalna, ale coś w niej jest.


Ostatnie polecenie to polski film Jacka Borcucha "Nieulotne" ze znakomitym aktorem młodego pokolenia, czyli Jakubem Gierszałem. Film opowiada o parze polskich studentów, którzy poznają się na wakacjach w Hiszpanii. Zakochują się w sobie, niestety w ich beztroski czas wkrada się niechciany wypadek i szara rzeczywistość. Kto lubi polskie filmy tak jak ja, nie może przegapić tego filmu.


Udanego weekendu!

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

1 komentarz: