sobota, 14 grudnia 2013

Kulturalna sobota...

Witajcie!
Jak Wam mija weekend? Ja spędzam go na zakupach i świątecznych porządkach. Trudno mi uwierzyć, ale już za niecałe dwa tygodnie będą święta. Ależ ten czas szybko leci! Żeby niektórym z Was się nie nudziło, mam dla kilka kulturalnych propozycji, tak dla świątecznego relaksu ;-)

Na początek dość trudny, ale bardzo realistyczny polski film Sławomira Fabickiego "Miłość". Opowiada on historię małżeństwa stającego przed bardzo traumatycznym przeżyciem, które niszczy ich związek. Na pozór przedłużające się momenty pokazane w filmie, ukazują chwile zwątpienia, niepewności i zagubienia bohaterów filmu. Dzięki temu zabiegowi film wg mnie daje do myślenia. W filmie gra jeden z moich ulubionych aktorów Marcin Dorociński, który jak zawsze mnie nie zawiódł.


Książkę, którą mogę polecić jest "Dziki świat" Ali Kuchcińskiej - Sussens. Autorka opisuje w niej własne losy, na które złożyło się wysiedlenie do Kazachstanu, a potem emigracja do Afryki. Tam autorka na stałe wiąże się z ochroną dzikich zwierząt. 


I na koniec najlepsze czyli akustyczna wersja utworu Jamesa Arthura "Get down". Uwielbiam tego wykonawcę, jego głos i jego twórczość. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię wersje akustyczne utworów, a ten numer w tym wykonaniu jest piękny.


Udanego weekendu!

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

1 komentarz: