niedziela, 16 marca 2014

Kulturalna niedziela i mobile mix photos...

Witajcie!
Postów w tym tygodniu było bardzo mało, bo po prostu nie mam czasu, aby coś konkretnego stworzyć. Pocieszam się jednak myślą, że od przyszłego tygodnia będę miała o wiele więcej wolnego czasu więc spodziewajcie się porcji nowych kosmetycznych (i nie tylko) recenzji. Dzisiaj jak co tydzień mam dla Was małą porcję poleceń kulturalnych i kilka fotek z minionego tygodnia.

Pierwsze polecenie to książka, którą obecnie czytam, czyli "Sekretny język kwiatów" Vanessy Diffenbauch. Książka urzekła mnie swoją prostotą i przekazywanymi informacjami dotyczącymi tzw. języka kwiatów. Może historia przedstawiona w książce jest banalna, ale wywołuje różne emocje, co mi bardzo w tym przypadku odpowiada. Książka trochę przypomina mi "Perfumiarza", którego historia toczy się we współczesnych czasach.


Kolejne polecenie to Naughty Boy "Think about it" feat. Wiz Khalifa z obłędnym głosem Elli Eyre. Z każdym innym utworem coraz bardziej ją lubię.


Ostatnie polecenie to polski film "Matka Teresa od kotów". Film nie jest nowością, ale ostatnio o nim sobie przypomniałam więc polecam wam go dzisiaj. Film jest zapisem okropnej zbrodni, jakiej dokonali dwaj młodzi bracia. Z pewnością nie jest on łatwym i przyjemnym filmem, bo reżyser postarał się zgłębić w nim psychologię dwojga młodzieńców, ale też środowisko, w którym żyli oraz ich stosunki rodzinne. Pokazana jest w nim także moc wpływu starszego brata na młodsze rodzeństwo, które jest w niego bezgranicznie zapatrzone. Jak wiecie ja lubię polskie filmy, które poruszają trudne sprawy, więc osobą o podobnym guście na pewno się spodoba ;-)


Teraz czas na zdjęcia z minionego tygodnia :)


1. Wieczorna lampka wina.
2. Nowe zamówienie z Avonu.
3. Kolekcja wosków YC powoli się powiększa :)
4. Relaks przy książce.


5. Wiosenny spacer.
6. Ulubione ptasie mleczko.
7. Pocztówka z gorącego Meksyku od przyjaciółki (miała dojść na święta, a doszła kilka dni temu, czyli leciała do PL jakieś 3 m-ce ;-).
8. Bambus i Lolita :)

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

4 komentarze: