piątek, 11 kwietnia 2014

Piątki pachnące Yankee Candle 'Christmas Cookie'...

Wiem, że temat wosków Yankee Candle jest co rusz poruszany na wielu blogach, ale nic na to nie poradzimy, że te pachnące tarty pokochała cała blogosfera. Wosk, z którym chciałabym Was dzisiaj zapoznać to 'Christmas Cookie'. Tak wiem, że święta Bożego Narodzenia są już dawno za nami, ale waniliowe ciasteczka można też jeść na Wielkanoc, a i przez cały rok :-) 


Oto co pisze producent o tym wariancie zapachowym:

"Wygląda jak słodka, lukrowana tarteletka i... tak samo pachnie, bo wosk Christmas Cookie to esencja mistrzostwa sztuki cukierniczej w świątecznym wydaniu. W bożonarodzeniowym, kruchym ciasteczku od Yankee Candle mieszają się aromaty świeżego masła i najprawdziwszej wanilii. Całość posypana jest szczodrze dekoracyjnym cukrem, przemieniającym się po podgrzaniu w lukrową kołderkę. Christmas Cookies to deser przyrządzony na podstawie tradycyjnej receptury i pomysł na to, jak w kilka chwil otulić dom aromatem świątecznych, domowych wypieków."


Opis producenta idealnie odzwierciedla faktyczny zapach tego wosku. Jest on bardzo waniliowy, maślany i słodki, zupełnie jak waniliowe, maślane ciastka. Pychota! Zapach ten jest intensywny, ale też delikatny i nienachalny. Nie dusi i nie powoduje bólu głowy. Ja lubię takie słodziutkie zapachy więc ten jak najbardziej przypadł mi do gustu.


Kiedy odpalam ten wosk od razu nachodzi mnie ochota na takie świeże ciastka domowej roboty ;-) Oprócz świetnego zapachu, woski Yankee Candle urzekają mnie także swoimi etykietami, które bardzo dobrze do nich pasują. Jak widzicie na powyższym zdjęciu, praktycznie za każdym razem używam niewielkiego kawałka wosku, aby najpierw sprawdzić jego intensywność i to czy jego zapach przypadnie mi do gustu. Powiem szczerze, że do tej pory tylko jeden wosk średnio przypadł mi i mojemu mężowi (mu to w szczególności) do gustu. Wywołał on u nas skrajne emocje, ale o nim napiszę Wam innym razem.


Myślę, że 'Christmas Cookie' spodoba się wszystkim fanom wanilii i słodkich zapachów. Jego aromat jest wyrazisty, ale zarazem delikatny i otulający. Dla mnie jest on idealny na każdą porę roku i dnia i na pewno często będę po niego sięgała. Ten, jak i pozostałe woski recenzowane na moim blogu, pochodzą ze sklepu Goodies.



Jakie zapachy wosków Yankee Candle polecacie?

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam większość zapachów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Najchętniej co chwilę zamawiałabym kolejne nowe woski ;-)

      Usuń