piątek, 5 września 2014

Sierpniowe nowości...

Witajcie!

Pamiętacie, jak często ostatnio podkreślam, że staram się ograniczać moje kosmetyczne zakupy do minimum? Otóż muszę Wam się pochwalić, że nawet dobrze mi to wyszło w sierpniu. Popatrzcie same...


Z typowo kosmetycznych rzeczy do mojego koszyka wpadły płatki kosmetyczne Carea, które możecie zobaczyć chyba w każdym moim projekcie denko. Do tego płyn do płukania jamy ustnej Colgate Plax, zapas mydła w płynie Isana o zapachu Copacabana, suchy szampon do włosów Isana i nawilżany papier rumiankowy Queen. To chyba niewiele, prawda? Tym bardziej, że to takie rzeczy pierwszego kontaktu ;-)


Jak pewnie większość z Was skusiłam się na próbkę perfum marki Yodeyma. To chyba podobna marka do FM Group, bo mają zamienniki popularnych zapachów. Zdecydowałam się więc na Atrapame, które ma podobne cechy zapachowe co Amor Amor Cacharel. Drugą próbkę dostałam od mojej siostry, której zapach nie podpasował. To Fruit, czyli coś podobnego do DKNY Be Delicious.


Jedynym sierpniowym szaleństwem było zamówienie wosków Yankee Candle na Goodies. Skorzystałam z 20% rabatu urodzinowego i darmowej wysyłki więc grzechem byłoby nie wykorzystać takiej okazji ;-) Do mojego koszyka wpadły: November Rain, Honey Glow, Ginger Dusk, Cranberry Pear, Pink Hibiscus, Home Sweet Home, Summer Scoop oraz Waikiki Melon. Jeszcze nie testowałam żadnego z tych wosków, bo w kominku palą mi się granulki zapachowe, ale wąchając woski, powiem Wam, że wszystkie pachną... bosko! Mam nadzieję, że po ich zapaleniu nic się nie zmieni :)

Jak widzicie w sierpniu nie poszalałam z zakupami kosmetycznymi, z czego jestem bardzo zadowolona. Co prawda kupiłam kilka wosków YC, ale ostatnio kupowałam je kilka miesięcy temu, więc jestem rozgrzeszona ;-) Kupiłam też kilka ubrań, ale nie wiem czy interesują Was zakupy odzieżowe więc ich nie pokazywałam.

A co Wam przybyło w sierpniu?

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

40 komentarzy:

  1. suchy szampon z Isany lubię, sięgam po niego na zmianę z Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także często sięgam po ten z Isany, a Batiste niedawno kupiłam po raz pierwszy :-)

      Usuń
  2. Oba jesienne zapachy przypadły mi do gustu : ) U mnie jak zwykle waciki itp więc nie ma co pokazywać, zużywam to co mam i omijam drogerie szerokim łukiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Tez mam bana na zakupy i akurat w sierpniu udało mi się wytrzymać w tym postanowieniu :-)

      Usuń
  3. u mnie w sierpniu nie za dużo, za to jest dopiero poczatek września, a ja już w kilka rzeczy się zaopatrzyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez już kupiłam kilka rzeczy w tym miesiącu i nie wiem jak to się skończy ;-)

      Usuń
  4. ja poczyniłam już zakupy,a le mam coraz większą ochotę na woski

    OdpowiedzUsuń
  5. zapachu Summer Scoop jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie używałam, ale pokładam w nim spore nadzieje. Jak tylko go wykorzystam, to od razu zrecenzuję ;-)

      Usuń
  6. Ile wosków YC będzie jesienią pachniało

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę wersję płatków z Carea. A woski uwielbiam! Zaczyna się już jesień więc na pewno będę je palić w kominku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki są the best. A ja woski palę okrągły rok ;-)

      Usuń
  8. Ciągle zapominam o tym mydle z Isany pewnie już go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ono jeszcze jest, więc nic straconego ;-)

      Usuń
  9. Płatki kosmetyczne Carea, najlepsze! Mam zamiar zamówić, takie woski, ale najpierw trzeba kupić jakiś przyzwoity kominek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Ja zaczynałam od kominka za kilka zł i sprawdzał się bardzo dobrze :-)

      Usuń
  10. Sporo wosków :) Lubię ten suchy szampon Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się ich nazbierało, ale nie potrafiłam się powstrzymać ;-)

      Usuń
  11. świetne nowości ;) widze że zaopatrzyłaś się w sporo wosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ten szampon suchy z Isany:))no no woski masz świetne..
    Ps.pochwal się zakupami odzieżowymi-ja chętnie zobaczę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się za jakiś czas zrobić jakiś haul odzieżowy :-)

      Usuń
  13. To mydło z Isany pachnie obłędnie i jak tylko będę w Rossmannie zrobię zapas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety udało mi się znaleźć tylko jedno :((

      Usuń
    2. Szkoda. U mnie widziałam jeszcze kilka sztuk, chociaż dla mnie zapach mógłby być trochę bardziej intensywny ;-)

      Usuń
  14. Fajny jesienny zapach November Rain z YC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam go w ciemno, ale wąchając go przez folię już mi się podoba :-)

      Usuń
  15. Jedną próbkę tych perfum też mam, a wosków zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbka Atrapame bardzo mi się podoba. Woski polecam i to bardzo :)

      Usuń
  16. Mam tą Isanę i słąbo się u mnie sprawdza (

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak widzę woski, przestaję zauważać inne rzeczy :) Miłego palenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. DKNY Be Delicious uwielbiam, aż ciekawa jestem jego podobieńca, choć myślę że zostanę przy oryginale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie mam porównania z oryginałem więc Ci nie doradzę ;-)

      Usuń