niedziela, 28 września 2014

Tygodnik kulturalny...

Witajcie!

Pogoda ostatnio za oknem nie dopisywała, jednak w końcu wyszło słońce i już jest o niebo lepiej. Dla uprzyjemnienia chwil relaksu mam dla Was małą garść poleceń kulturalnych. Oto i one...

Książka Barbary Dmochowskiej "Australia" to nic innego jak relacja z fascynującej podróży po jednym z najciekawszych lądów, czyli Australii. Czyta się ją jednym tchem dzięki świetnym opisom ich przygód, których sprawcą jest siedemnastoletni samochód, w ogóle nie przystosowany do trudnych warunków podróży.


Piosenka "I'm not the only one" Sama Smitha bardzo często ostatnio u mnie gości. Mogłabym jej słuchać na okrągło...


Z kolei film "Gwiazd naszych wina" przypadnie do gustu osobom lubiącym filmy romantyczne, z tragedią w tle. Film oczywiście wycisnął ze mnie kilka łez, ale kto by się nie wzruszył oglądając czystą, niewinną miłość pary nastolatków, nad którymi wisi śmiertelna choroba?


A to kilka fotek z mijającego tygodnia...


1. Gorąca herbata i coś słodkiego, czyli leniwe popołudnie.
2. Najwygodniejsze.
3. Piękność na paznokciach od Colorowo.
4. Kocie leniwe popołudnie.

Ostatnio mam deficyt czasu na wyszukiwanie nowych filmów. Jeśli więc oglądałyście ostatnio coś interesującego piszcie w komentarzach.

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

9 komentarzy:

  1. Gwiazd naszych wina - koniecznie muszę obejrzeć, czytałam książkę z powodu jej wielkiej popularności i mojej ciekawości, a jednak miałam po niej mieszane uczucia, nie zachwyciła mnie. Zobaczymy, jak będzie z filmem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie książki nie czytałam, ale mam ją na liście ;-)

      Usuń
  2. Pięknie prezentuje się ten lakier w słońcu! :))
    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny jest w słońcu. Napatrzeć się na niego nie mogłam ;-)

      Usuń
  3. Piękny ten lakierek i sliczny, slodki kotełek :)

    OdpowiedzUsuń