niedziela, 8 lutego 2015

Tygodnik kulturalny...

Witajcie!

Niestety ostatnio rozłożyły mnie korzonki, dlatego nie było nowych postów. Póki co trwa nierówna walka korzonki vs. ja i niestety wynik nie jest dla mnie dobry. No, ale mam nadzieję, że niedługo będzie lepiej. Dla umilenia niedzielnego relaksu mam dla Was kilka poleceń kulturalnych. 

Na początek coś dla sympatyków Ameryki, czyli książka Marka Wałkuskiego "Wałkowanie Ameryki". Ta książka bardzo mi się spodobała, ponieważ dowiedziałam się z niej wielu ciekawych rzeczy na temat tego kraju i jego mieszkańców. Książka napisana jest lekkim językiem i praktycznie na każdej stronie znajdziecie jakąś ciekawostkę o amerykańskiej kulturze.


Pozostając w amerykańskim klimacie polecam Wam film "Snajper" z Bradleyem Cooperem w roli głównej. Opowiada on historię kariery wojskowej i życia osobistego Chrisa Kyle'a, który był najlepszym snajperem w jednostce Navy SEALs. Film przybliża szczegóły pracy snajpera i dramat, jaki rozgrywa się pośród żołnierzy pełniących służbę na Bliskim Wschodzie. Osobiście bardzo lubię książki i filmy poruszające temat elitarnej jednostki Navy SEALs więc jeśli i Was ten temat także interesuje, to polecam obejrzeć ten film.


A dla fanów polskiego brzmienia mam coś spokojnego i przyjemnego dla ucha, czyli moi ulubieni bracia Fisz & Emade "Ślady".


Miłego i spokojnego weekendu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz