czwartek, 5 marca 2015

Blue and transparent stripes on my nails...

Dzisiejsze zdobienie to połączenie wyrazistego chabrowego koloru z przezroczystymi paskami. Ostatnio coraz częściej chodził za mną taki motyw więc postanowiłam go zrealizować. Jak wyszło w realu? Zobaczcie same...


Do zdobienia użyłam odżywki Pro Care Manhattan, niebieskiego Miss Sporty oraz Insta-Dri Sally Hansen, który tradycyjnie rozmazał mi całość. Do zrobienia pasków posłużyły mi cienkie tasiemki do zdobień oraz cienka taśma malarska. Wykonanie zdobienia jest bardzo proste więc każdy może wykonać je samodzielnie w domu. Na zdjęcie załapała się jedna z moich butelek, bo nie wiem czy wiecie, ale kiedyś namiętnie zbierałam różne butelki ;-)


Użyty lakier Miss Sporty bardzo dobrze kryje przy dwóch warstwach. Jest dosyć gęsty więc mam zamiar niedługo przetestować go w stemplach. Mam nadzieję, że sprawdzi się on w tym kierunku.


Na każdym paznokciu paseczki inaczej wyglądają więc śmiało mogę to zdobienie zaliczyć do geometrycznej abstrakcji, którą tak bardzo lubię nosić na paznokciach.


Podoba Wam się takie proste zdobienie?

14 komentarzy: