poniedziałek, 16 marca 2015

Fioletowe bling bling na paznokciach...

Witajcie!

Dzisiaj krótki i szybki post, a w nim moje fioletowe pazurki w wersji bling bling ;-)


Lakiery użyte do tego mani:
* jako podkład odżywka Pro Care Manhattan,
* fiolet Lotus Effect Manhattan nr 67N,
* brokatowy Rio Lovely nr 1,
* sypki brokat,
* top coat Insta-Dri Sally Hansen.


Zdobienie ze zdjęć ma już kilka dni więc widać na nim drobne ubytki, ale nie wygląda jeszcze tak tragicznie, dlatego postanowiłam Wam je pokazać zanim je zmyję. Jak wiecie uwielbiam fiolety na paznokciach i ostatnie te kolory najczęściej u mnie goszczą. Tym razem postanowiłam trochę zaszaleć i dorzucić brokatowy lakier i sypki brokat. Wyszło błyszcząco i kusząco ;-)



Podoba Wam się takie zdobienie? Niedługo zaprezentuję Wam nowe lakiery z Manhattanu, które już do mnie jadą :)

10 komentarzy:

  1. piękne zdobienia -podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Obawiałam się, że za dużo nałożyłam tego brokatowego lakieru, ale w sumie nie wyszło chyba źle ;-)

      Usuń
  3. ładny ten błyszczący kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie, bardzo podoba mi się brokat w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie nie lubię brokatowych lakierów, jednak mam kilka ulubionych, którym udało się skraść moje serce ;-)

      Usuń