czwartek, 30 kwietnia 2015

Kwietniowy haul zakupowy...


Kwiecień nie obfitował u mnie w liczne zakupy kosmetyczne. Do koszyka wpadło mi to, co wydawało mi się najpotrzebniejsze i co nie będzie u mnie zalegało. Promocje w Rossmannie jakoś do tej pory jeszcze nie mnie podkusiły zbyt mocno, ale zobaczymy jak to będzie, gdy pojawi się promocja na lakiery do paznokci ;-)



Moje kosmetyczne zakupy ograniczyłam do dwóch sklepów: Rossmanna i apteki DOZ. W Rossmannie do koszyka wpadły mi chusteczki nawilżane i szampon do włosów Babydream, dwufazowy płyn do demakijażu i krem pod oczy Rival de Loop oraz zapas Blokera z Ziaji. Do tego na popularnej promocji skusiłam się jedynie na korektor Deluxe Brightener i Fixing Powder od Wibo oraz lakier z Miss Sporty, bo był akurat na cenie do widzenia. W aptece DOZ kupiłam szampon do włosów, żel do mycia twarzy i płyn oczarowy, a to wszystko z Fitomedu.



Poza powyższymi zakupami spotkała mnie miła niespodzianka, bowiem zostałam ambasadorką Le Petit Marseillais. W związku z tym otrzymałam pachnącą paczkę, a w niej znalazły się dwa żele pod prysznic o smakowitych cytrusowych zapachach, sporo próbek oraz opaska na oczy. Paczka bardzo miło mnie zaskoczyła i na pewno jeszcze coś Wam o niej napiszę. Jak widzicie w kwietniu nie poszalałam zbytnio z kosmetycznymi zakupami, ale pewnie za to skusze się na więcej lakierów na promocji w Rossmannie. Zapomniałam jeszcze o moich trzech małych zamówieniach z Ebay'a, ale jeszcze nie dotarły do mnie więc pokażę Wam je za jakiś czas. A Wy zaszalałyście z kosmetycznymi zakupami czy udało Wam się powstrzymać? :)


14 komentarzy:

  1. Ja stety niestety poszalałam z zakupami.
    Szampon BD bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami można zaszaleć z zakupami byle nie za często ;-)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego korektora z Wibo

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem pod oczy Rival de Loop bardzo mnie ciekawi:) Ja naszczęście ostatnio nie poszalałam na zakupach i jestem z siebie dumna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo napiszę coś o nim. To się chwali ;-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Chyba nie aż tak bardzo... Przynajmniej mam taką nadzieję ;-)

      Usuń
  5. Tez kupiłam ten krem pod oczy, ale nie wiem, co o nim myśleć...

    OdpowiedzUsuń