poniedziałek, 8 czerwca 2015

Holograficzny waterfall na paznokciach...

Witajcie!


Lubie eksperymentować z różnymi metodami zdobienia paznokci, które nie wymagają zbyt dużych umiejętności manualnych i artystycznych. Ogólnie lubię gdy na paznokciach coś się dzieje, ale czasami mam też ochotę na względny spokój. Dzisiaj mam dla Was właśnie takie delikatne mani, na którym jednak coś się dzieje i całość wpada w oko. To holograficzne waterfall stworzone przy użyciu cudnych lakierów holograficznych od colorowo.



Waterfall to banalnie prosta metoda ozdabiania paznokci. Wystarczy cieniutki pędzelek i kilka ulubionych lakierów, dzięki którym możemy stworzyć coś ciekawego. Do mojego mani użyłam:

 

* Światło proszę (nr 108) Colour Alike,

* Wata cukrowa (nr 510) Colour Alike,

* Lilianka (nr 511) Colour Alike,

* Sinner Lady Colour Alike,

* baza to odżywka Pro Care Manhattan.



Kolory w takim zdobieniu można łączyć dowolnie. Ja zdecydowałam się na połączenie kilku lakierów holograficznych o delikatnych barwach, które razem bardzo ładnie się komponują. W pełnym słońcu wszystkie lakiery pięknie się mienią i nie można od nich oczu oderwać. Za to w cieniu są stonowane, delikatne, nieco chłodniejsze i takie jakby trochę metaliczne.



A co mogę napisać o kwestii technicznej lakierów Colour Alike? Nie mam im nic do zarzucenia. Mają wygodne pędzelki, którymi maluje się bez żadnych problemów, dobrze kryją, łatwo się zmywają, mają dobrą trwałość i szybko wysychają. Poza tym genialnie prezentują się w promieniach słońca, za co najbardziej je uwielbiam :-)

 

 

Metodę waterfall pewnie jeszcze nie raz zobaczycie na moim blogu, bo efekty jakie dzięki niej uzyskałam bardzo przypadły mi do gustu. Podoba Wam się takie zdobienie?


6 komentarzy: