wtorek, 15 września 2015

Fiolet i Holo Top na paznokciach...

Witajcie!


Dzisiaj post krótki i szybki, a mianowicie chciałabym pokazać Wam co w ostatnich dniach gościło na moich paznokciach. Uwielbiam wszelkie fiolety na paznokciach i myślę, że jesień idealnie pasuje do tych kolorów. Sięgnęłam więc po lakier, który dawno nie był przeze mnie używany i leżał zapomniany na dnie pudełka. Postanowiłam trochę go podkręcić, aby był jeszcze ładniejszy.

 

 

Solo lakier prezentował się tak jak na powyższym zdjęciu (zdjęcia robiłam zaraz po pomalowaniu paznokci więc wybaczcie za pomalowane skórki ;-). To ładny fiolet z lekkim niebieskim shimmerem. Aby trochę go ulepszyć pokryłam go jedną warstwą świetnego Holo Top B. a star od Colour Alike. Całość wyszła chyba całkiem nieźle.

 

 

Dzięki Holo Topowi zyskałam nowy wymiar fioletowego lakieru. Całość pięknie mieniła się w słońcu i nie mogłam oderwać od niego oczu. Fiolet, który widzicie to Color Mania Lovely nr 271. Mam go już bardzo długo i raczej nie znajdziecie go na sklepowych półkach. Kiedyś go nie lubiłam, jednak jakiś czas temu przekonałam się do niego. Niestety lakier ten ma dwie wady: kiepska trwałość i trochę słabe krycie. Gdyby nie Holo Top mogłybyście dojrzeć na nim delikatne prześwity, które widać przy dwóch warstwach lakieru. Nie mam cierpliwości do nakładania trzeciej warstwy i czekania aż wszystko wyschnie, dlatego nigdy nie maluję paznokci tyle razy. Na szczęście top ukrył mankamenty fioletu i znacznie go upiększył.

 

 

Która wersja lakieru bardziej Wam się podoba: solo czy z Holo Topem?

 

8 komentarzy:

  1. Ale cudeńka! :) mi się bardziej podoba z Holo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z holo jest totalnie nowym lakierem ;) ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny kolorem Kasiu śliczne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak naprawdę to obie wersje mi odpowiadają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super mani, zapraszam do mnie: http://thestyleresearcher.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, mam tego holocudaka i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor a z tym holo wygląda rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń